By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://detheorist.nl.tooljunkie.eu/

 

Politie, politie, de hoeren van justitie

Of eigenlijk van de Rockefellers. Ze zouden zich kapot moeten schamen. Ze zouden aan de kant van het volk moeten gaan staan, maar dat gebeurt alleen in andere landen. Hier is er sinds de tweede wereld oorlog niets veranderd. Sterker nog, sommige wouten genieten gewoon van hun macht. Dat is al vaker gebleken. Een paar maanden geleden het fimpje van ome agent die op youtube aan het dreigen was met zijn wapenstock en de 1,5 meter regel.

Gast... schaam je kapot!

En dan hebben we het nog niet eens over het trieste optreden in Den Haag en die nep hooligans! Waarvan de burger de schuld kreeg.


Er zijn er maar een paar door gesnoven en dat zijn de mensen die ons land moeten redden!

Inmiddels is er weer geen held opgedoken:

 Wijkagent Arjen Schut

In de gesprekken die daarop volgen geeft hij zelfs nog de link van het NOS journaal waarin staat dat de politie een vuurwapen kan trekken. Zou deze meneer weten dat de NOS alleen maar onzin is. En bovendien geeft de NOS geen orders aan deze slaafjes. Als de NOS schrijft dat ze op 1 januari met hun blote reet moeten rond lopen, doen ze dat toch ook niet? Tenminste , daar ga ik vanuit. Want sommige mensen van de politie lijken wel geprogrammeerd. Zo kill en onvriendelijk dat ze tegenwoordig zijn. 

Waar is dit land in godsnaam mee bezig?!

Dus mensen kijk uit met sterretjes afsteken, want deze man staat te popelen om zijn wapen te trekken!

 

Reacties 11

deniet op vrijdag 25 december 2020 11:44

πŸ‘

En als er een grote groep is , met piepende banden weg rijden.

πŸ‘ En als er een grote groep is , met piepende banden weg rijden.
Gast - jan jwz op vrijdag 25 december 2020 13:31

Kutvolk

Kutvolk
Gast op vrijdag 25 december 2020 14:00

Ik ben benieuwd hoe ze het in duindorp gaan oplossen, duindorp = 😑, duindorp zonder vuurwerk=😑😑, duindorp zonder vuur en vuurwerk= πŸ‘Ή

Ik ben benieuwd hoe ze het in duindorp gaan oplossen, duindorp = 😑, duindorp zonder vuurwerk=😑😑, duindorp zonder vuur en vuurwerk= πŸ‘Ή
Wilders4life op vrijdag 25 december 2020 14:10

Wat een trieste gast

Wat een trieste gast
yasmien op vrijdag 25 december 2020 21:15

Pure uitloking

Pure uitloking
Yen op maandag 28 december 2020 05:07

Hier in Frankrijk gooien de politiemannen demonstratief hun handboeien op de grond en weigeren nog hun medewerking aan dit regime te verlenen,ook een beetje geholpen door het feit dat ze meerdere keren voor hun leven moesten vluchten omsingeld door tienduizenden burgers die het ook niet meer pikken. Meisjes met lichtgevende hartjes die staan te zingen en grinneken gaan het niet doen hoor.

Hier in Frankrijk gooien de politiemannen demonstratief hun handboeien op de grond en weigeren nog hun medewerking aan dit regime te verlenen,ook een beetje geholpen door het feit dat ze meerdere keren voor hun leven moesten vluchten omsingeld door tienduizenden burgers die het ook niet meer pikken. Meisjes met lichtgevende hartjes die staan te zingen en grinneken gaan het niet doen hoor.
herbert op maandag 28 december 2020 13:12

Precies dat

Precies dat
FST op dinsdag 05 januari 2021 13:36

Die woutjes gaan het zwaar krijgen. Mensen zijn het zat.

Die woutjes gaan het zwaar krijgen. Mensen zijn het zat.
Yen op dinsdag 05 januari 2021 16:50

Ja en Tilburgse woutjes in het bijzonder,ze moeten maar eens informeren bij hun oudere (ex) collegaatjes hoe dat in het verleden afliep met dat hierboven vertoonde gedrag in Broekhoven zuid.Als de geschiedenis een goede voorspeller van de toekomst is ,heb ik een goed idee wat de toekomstige relatie van dit woutenmeneertje met zijn knuppeltje gaat worden

Ja en Tilburgse woutjes in het bijzonder,ze moeten maar eens informeren bij hun oudere (ex) collegaatjes hoe dat in het verleden afliep met dat hierboven vertoonde gedrag in Broekhoven zuid.Als de geschiedenis een goede voorspeller van de toekomst is ,heb ik een goed idee wat de toekomstige relatie van dit woutenmeneertje met zijn knuppeltje gaat worden
MrData op donderdag 11 maart 2021 21:38

Wie is hier nou de crimineel?

Wie is hier nou de crimineel?
Yen op vrijdag 12 maart 2021 14:48

https://www.wanttoknow.nl/overige/mind-control/mark-rutte-sociopatisch-gedreven-psychopaat/

Deze misschien? Lees dit en laat het goed op je inwerken .
Laat het woord Psychopaat als scheldwoord vallen en ontdek hier wat het werkelijk betekent
Misbruik maken van een stervend mens om jezelf te promoten.Het zal je eerste ingeving maar zijn

https://www.wanttoknow.nl/overige/mind-control/mark-rutte-sociopatisch-gedreven-psychopaat/ Deze misschien? Lees dit en laat het goed op je inwerken . Laat het woord Psychopaat als scheldwoord vallen en ontdek hier wat het werkelijk betekent Misbruik maken van een stervend mens om jezelf te promoten.Het zal je eerste ingeving maar zijn
Gast
dinsdag 20 april 2021

Vaccin updates

Jouw account

Nieuwste leden
.