By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://detheorist.nl.tooljunkie.eu/

Arts(en) overleden aan COVID-vaccin? – het eerste onderzoek is gaande..

De Amerikaanse onderzoeksjournalist Del Bigtree publiceerde recentelijk een montage van de eerste berichten over artsen die ernstige bijwerkingen hebben als gevolg van het COVID-19 vaccin. Het sluit aan bij een bericht dat ‘The Defender’ heeft geplaatst op 13-01-21 van het onderzoek dat gaande is met betrekking tot het overlijden van een Amerikaanse arts.

Hieronder vindt u de Nederlands ondertitelde montage van Del Bigtree, en daarna de vertaling van het artikel dat is gepubliceerd bij ‘The Defender’, het blog van Childrens Health Defense, opgericht door advocaat Robert F. Kennedy.

 https://video.stichtingvaccinvrij.nl/Website/HighWire/HighWire%202021-%20The%20Bright%20Side%20-%20NL%20sub.mp4

Het volgende artikel is een vertaling van “Johns Hopkins Scientist: ‘A Medical Certainty’ Pfizer Vaccine Caused Death of Florida Doctor” dat is gepubliceerd in ‘The Defender’

Johns Hopkins Wetenschapper: “Medisch gezien zeker dat Pfizer vaccin oorzaak is van de dood van arts in Florida”

The Defender

 

Het ministerie van Gezondheid van Florida (U.S.A) en de CDC (RIVM in NL) onderzoeken de dood van een arts van Florida die 3 Januari aan een zeldzame auto-immuunziekte stierf. Hij ontwikkelde deze aandoening op 21 december, drie dagen nadat hij het COVID-vaccin van Pfizer had gekregen.

Zoals ‘The Defender’ vorige week meldde, zei Heidi Neckelmann, de vrouw van Dr. Gregory Michael dat zij denkt dat de dood van haar 56-jarige man “met 100% zekerheid verband houdt met het vaccin”. Ten minste één arts is heeft nu in het openbaar verklaard dat hij er ook denkt dat het vaccin de oorzaak is van het ontstaan van acute idiopathische trombocytopenische purpura (ITP), de aandoening waar Dr. Michael aan stierf.

 
De New York Times meldde:

“Dr. Jerry L. Spivak, een expert op het gebied van bloedstoornissen aan de Johns Hopkins University, die niet betrokken was bij de zorg voor Dr. Michael, zei op basis van de beschrijving van Ms. Neckelmann, “Ik denk dat het een medische zekerheid is dat het overlijden vaccin gerelateerd is.”

“Dit is zeer zeldzaam”, zei Dr. Spivak, een emeritus professor in de geneeskunde. Maar hij voegde eraan toe: “Het is gebeurd en het kan weer gebeuren.” Spivak vertelde de Times dat hij zijn redenering baseerde op het feit dat Michael’s aandoening snel na het vaccin optrad, en “zo ernstig was dat het zijn bloedplaatje als een raket in de lucht deed schieten”.

Spivak gaf twee andere redenen om zijn theorie te ondersteunen. Ten eerste, het feit dat Michael gezonder en jonger was dan de meeste mensen die chronische vormen van ITP ontwikkelen. En twee, het feit dat ongeveer 70% van de mensen die ITP ontwikkelen vrouwen zijn.

Zoals Spivak de Times vertelde: “Een plotseling geval bij een man, vooral een relatief jonge, gezonde man, suggereert een recente trigger.”

 

Pfizer zei dat het bedrijf ook de dood van Dr. Michael onderzoekt, hoewel de vaccin-producent liet weten dat men“op dit moment niet gelooft dat er een direct verband is met het vaccin.”

Kort nadat de eerste berichten over Michael’s dood aan het licht kwamen, vertelde Pfizer USA Today:

“Er is geen indicatie – noch van grote klinische proeven, noch van mensen die het vaccin hebben gekregen sinds de regering vorige maand het gebruik ervan toestond – dat het in verband kan worden gebracht met trombocytopenie.”

 
Maar, zoals Lyn Redwood, voorzitter van Children’s Health Defense (CHD) vorige week zei komt de verklaring van Pfizer niet overeen met de feiten, omdat ITP een bekende bijwerking is die in verband wordt gebracht met vaccinaties.

“Het vaccin dat het meest betrokken bij ITP is de BMR (bof-mazelen-rodehond vaccin), waar de ziekte optreedt in ongeveer 1 in elke 25.000 tot 40.000 doses van het vaccin”, zei Redwood. ITP wordt ook in verband gebracht met het hepatitis A en B virus (HBV), humaan papilloma virus (HPV), waterpokken, difterie-tetanus-acellulaire kinkhoest (DTap, DKTP in NL), polio en pneumokokkenvaccins.

Volgens Redwood bleek uit een studie waarin de bijwerkingen die op kunnen treden na griepvaccinatie met elkaar werden vergeleken, dat ITP de derde meest voorkomende auto-immuunziekte was (na Guillain Barre en reumatoïde artritis).

Redwood wees er ook op dat ITP is gemeld na blootstelling aan geneesmiddelen die polyethyleenglycol (PEG) bevatten; een verbinding die wordt gebruikt in zowel de Pfizer- als de Moderna-vaccins.

“Gezien het feit dat volgens het U.S. Court of Federal Claims, gevallen van ITP zijn financieel zijn gecompenseerd in het National Vaccine Injury Compensation Program (NVICP), is het volledig ongeloofwaardig voor vaccin-producenten om dit risico te ontkennen,” aldus Redwood.

Een ambtenaar van ‘Miami Dade medical examiner’s office’ vertelde de pers op 11 Januari dat de bekendmaking van de oorzaak van de dood van Dr. Michael op dit moment “in afwachting is van het voltooien van het onderzoek dat wordt uitgevoerd door artsen en de CDC”.

 

 

Bron originele artikel: https://childrenshealthdefense.org/defender/johns-hopkins-scientist-medical-certainty-pfizer-vaccine-caused-death-florida-doctor/

 

 

Gast auteur

© stichtingvaccinvrij.nl

 

Reacties

Reageer hieronder!
Gast
maandag 01 maart 2021

Zoeken

Vaccin updates

Jouw account

Populair deze week
Nieuwste leden
.
Willekeurige partner